7.4 / 10
4979 beoordelingen

7/10

Deze opleiding gevonden onder de IT opleidingen.
Eerste module Informatiemanagement was vakinhoudelijk en wat betreft volledigheid prima, gericht op organisatie en de IT waardoor het grote geheel en de verbindingen duidelijk worden. Docent deed veel in het Engels terwijl het studiemateriaal Nederlands was: 1 goed boek en 1 boek onder niveau, deze dan ook niet gebruikt. Kleine groep waardoor er ruimte was voor interactieve opdrachten en goede uitleg met koppeling naar de praktijk.
Tweede module: business en IT trends: studiemateriaal 2 boeken in het Engels, 1 goed toegankelijk, de ander erg onaantrekkelijk, Zelf via de docent een Nederlands boek besteld, maar uiteindelijk internet gebruikt voor de module opdracht ipv de boeken. Goede, prettige docent: fijne manier van lesgeven. kleine groep waardoor er ruimte was voor interactieve opdrachten en goede uitleg met koppelingen naar de diverse werkvelden.
Derde module: procesmanagement. Grote groep waardoor er heel weinig interactie mogelijk was en erg weinig ruimte voor toelichting van de docent. Meer studiemateriaal dan in de leeromgeving is opgegeven. Procesmanagement is wel relevant voor mijn werk maar in deze module kwam er geen enkele koppeling naar IT of andere dan de productie werkvelden (bijvoorbeeld dienstverlening) voorbij, Module erg gericht op bedrijfskunde en HR.
De module blijkt volgens de docent ook uit 2 delen te bestaan, het tweede deel zit echter niet in mijn opleiding, waardoor ik me afvraag of deze dan nu wel compleet is.