Bart

Ik heb deze cursus aangevraagd om kennis op te doen, en ervan uit te gaan dat ik hier op locatie hulp en assistentie zou krijgen. Helaas is dit niet het geval in de eerste module wel op locatie echter met een leraar die alleen maar aangaf wat hij voor bedrijven waar hij voor werkte.
Uitleg met betrekking tot hoe je dit moet opzetten was er niet echt. De tweede en derde module werd er aangegeven dat er te weinig opkomst dus werd dit een E learning cursus, hierbij moest je dingen uit het boek doen en kon je vragen stellen aks je dit nodig had.
Voor iemand die een opleiding gaat doen moeten er dingen worden uitgelegd en moet je niet zelf met vragen komen, dit omdat ik deze opleiding doe omdat ik de kennis niet heb.

Van de derde module heb ik helemaal geen kennis hier heb ik dus ook niks mee gedaan wat inhoud dat de kosten voor de opleiding aan mijn worden doorberekend omdat ik deze niet heb gehaal.
Ik heb naar de eerste module al gevraagd of ik deze opleiding kon stoppen omdat dit niet is wat ik ben gewend van opleidingen echter kon dit niet meer.
Heb hiervoor en niet ik alleen maar meerder collega’s die opleidingen bij NCOI een klacht ingediend omdat het geen goedkopen opleidingen zijn maar er weinig tot geen opleiding wordt gegeven.

Weet wel dat het voor mijn en dus een aantal collega’s de laatste keer is geweest dat we een opleiding gaan doen bij NCOI

Reactie NCOI Opleidingen:

Het spijt ons te horen over je ervaringen, Bart! Als je een klacht wilt indienen over dit onderwerp, adviseren we je om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders staan klaar om je te helpen. Je kunt ons ook via social media contacteren als je nog vragen hebt.
NCOI Opleidingen

Score voor NCOI Opleidingen: 0.5/5