Lessen op andere lesplaats dan gemeld. e-learning in plaats van klassikale lessen, als er te weinig deelnemers zijn. Een module waarin kennis van wetenschappelijk onderzoek verwerkt moet worden, die pas in latere module aan de orde komt. Tentaminering zonder eerdere feedback en na onvoldoende resultaat alleen met kosten bezwaar mogen indienen. Uiteindelijk gestopt met opleiding na 2 modules en dan meer dan de helft van de gehele opleiding (die zo'n €20.000 kost) moeten betalen. Impact: enorme studieschuld voor een jong gezin voor slechts 2 gevolgde modules. Veroorzaakt door een onderwijsinstelling die blijkbaar vooral voor de centen gaat.

Reactie NCOI Opleidingen:

Vooropgesteld vinden we het erg jammer dat deze situatie voor de student is ontstaan en de opleiding tussentijds is beëindigd. Een tussentijdse opzegging nemen wij op grond van onze algemene voorwaarden in behandeling. Ons onderwijs is anders ingericht dan het onderwijs aan een reguliere onderwijsinstelling en kent een modulaire opzet. Uiteraard is het ons streven om de opleidingsmodules aan te bieden op de locatie en het dagdeel van voorkeur. Om de kwaliteit van de opleidingsmodules en de interactie in de groep te kunnen waarborgen dienen er voldoende aanmeldingen te zijn.
Indien het aantal aanmeldingen onvoldoende blijkt dan nemen we persoonlijk contact op en zoeken we in overleg met de student naar het best passende alternatief.
Ons e-Learning onderwijs is volwaardig onderwijs en een populaire onderwijsvorm onder onze studenten. Tegelijkertijd kunnen wij ons voorstellen dat deze vorm niet voor iedereen prettig is en er een voorkeur is voor onderwijs op locatie. Het eventueel uitwijken naar een alternatief vindt alleen plaats in overeenstemming met de student. We vinden het erg spijtig dat dit gevoel over onze organisatie is ontstaan.
Wij waarderen de persoonlijke feedback en nemen dit mee in de optimalisering van onze dienstverlening.
NCOI Opleidingen

Score voor NCOI Opleidingen: 0.5/5