Onlangs begonnen met opleiding HBO niveau, anonieme beoordeling door ingehuurd ZZPérs die die niet op de hoogte zijn van lesstof en daardoor hele vreemde eenzijdige beoordeling geven.
Tevens slecht bereikbaar, begrijpen je frustratie maar dan vervolgens op een begripvolle wijze je financieel proberen op te lichten m.b.t. kosten die achteraf door een fout van NCOI op de student verhaalt worden.

Daarbij ontvang je van verschillende medewerkers mailtjes over een zelfde onderwerp met ander uitkomsten en antwoorden, waarbij je merkt dat men totaal niet weet waar het over gaat of moeite doen om feiten na te gaan.

Zeker geen aanrader, men kan beter bij een ander hoge school of universiteit een opleiding gaan volgen.

Ik ben van mening dat NCOI een te grote monopolie heeft op deze dienstverlening en dat dit te koste gaat van de klant / afnemer van de geleverde dienstverlening. Dus vanuit opleider naar student . Omdat NCOI een geaccrediteerde instituut is kan het zeker geen kwaad dat hier eens goed naar gekeken wordt naar de handel en wandel van NCOI door Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap.

Reactie NCOI Opleidingen:

We vinden het erg jammer om te vernemen dat student op een aantal punten niet tevreden is.Graag hadden wij ons verdiept in de persoonlijke situatie, ervaringen en feedback van de student. Helaas lukt het ons niet om hierover in contact te komen. Desondanks nemen we de punten uit deze review mee in onze interne processen ter optimalisering van onze dienstverlening.
NCOI Opleidingen

Score voor NCOI Opleidingen: 1/5