Ik heb een peperdure MBA voortijdig af moeten breken vanwege een beoordelaar die "zijn eigen koers vaart" in het beoordelen van een van de examenopdrachten. Deze beoordelaar heeft mijn eindopdracht en vervolgens de herkansing beoordeelt. Vervolgens dien ik een bezwaar in waarbij ik uiteenzet waarom de opdracht niet aansluit op de module en de beoordeling niet aansluit op de exameninformatie. En wat denk je? Diezelfde beoordelaar wordt door de examencommissie gemachtigd mijn bezwaar inhoudelijk af te handelen, waarmee ik nogmaals een herhaling krijg van zijn eigen opvattingen over de eindopdracht.

Reactie NCOI Opleidingen:

De examencommissie is eindverantwoordelijk voor de kwaliteit van de toetsing en zal bij de behandeling van een bezwaar nagaan of alle beoordelingscriteria zijn gevolgd en of de beoordeling navolgbaar is opgesteld. De liggende wet- en regelgeving schrijft voor dat een bezwaar behandeld dient te worden door de betreffende examinator. We waarderen de feedback uit deze review en vinden het spijtig dat de opleiding voortijdig is beëindigd.
NCOI Opleidingen

Score voor NCOI Opleidingen: 0.5/5