De inhoud van de opleiding vond ik goed, maar de gebruikte lesboeken waren niet altijd even duidelijk. Andere lesboeken met dezelfde inhoud waren duidelijker geschreven, een deel van de klas heeft dit boek dan ook apart gekocht. De leerkracht was zeer goed, zeer goed op de hoogte van de gang van zaken en een zeer inspirerende verteller! De opleiding bestond uit twee modules, welke op twee verschillende locaties werden gegeven. Helaas was de tweede locatie een stuk minder dan de eerste locatie; zo kon er op de eerste onbeperkt fris worden gedronken, terwijl je op de tweede locatie een bonnetje kreeg voor één glaasje drinken. Dit was een zware tegenvaller, zeker omdat hetzelfde wordt betaald voor beide locaties. De module opdrachten waren een uitdaging. Er wordt goed naar de inhoud gekeken, maar ik vind het jammer dat er daarnaast zware eisen worden gesteld aan de lay-out. Zo ben je als student vaak nog meer tijd kwijt om het dusdanig op te zetten zoals het NCOI dit wil dan de inhoud. Het volgen van deze opleiding bezorg mij hopelijk een volgende stap in mijn zakelijke loopbaan.

Score voor NCOI Opleidingen: 4/5