Kwaliteit van de offerte
Service
Reisadvies

Gouman

In 2015 reis geboekt via NBBS en toen zeer tevreden.
Nu wilden we een reis naar Canada gaan maken omdat er dit jaar in ons gezin een aantal speciale gebeurtenissen zijn en kwamen dus weer bij nbbs uit. Helaas is het er in de jaren niet beter op geworden. We zijn al weken bezig, hebben een voorstel gehad, daarover een vraag gesteld en we zijn nu een aantal weken verder en hebben nog steeds niets vernomen. Het is druk, u hoort a.s. maandag van ons maar dan weer niets.
Zo'n bedrijf gun ik onze centen echt niet , dus we gaan naar elders waar ze wel blij met klanten zijn.
Zeer teleurstellend dat er zo met klanten wordt omgegaan.

Sterke punten tijdens het verblijf

X

Reageren op mails op tijdstip dat wordt aangegeven en klanten niet in het ongewisse laten.

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk dank voor uw feedback. Het is heel spijtig dat u zich genoodzaakt heeft gevoeld om deze lage beoordeling te geven. Zojuist hebben wij u per e-mail een uitgebreide toelichting gegeven op het traject van uw offerteaanvraag tot het moment dat u heeft laten weten dat de reis geen doorgang kon vinden vanwege een privé-situatie. Wij hopen dat deze toelichting ertoe zal bijdragen dat u op een andere manier naar onze service zal kijken. Wat ons betreft is één niet nagekomen afspraak over het moment waarop u een offerte kon verwachten zeker kwalijk en excuses waard, maar geen reden om de gehele service van NBBS Reizen met een 1 te beoordelen. Wij hadden graag opnieuw een mooie (maatwerk)reis voor u georganiseerd, zoals wij dat ook in 2015 hebben gedaan. Wij wensen u in de toekomst veel mooie reizen toe. Met vriendelijke groet, het team van NBBS Reizen

Score voor NBBS Reizen: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Rondreis / hotel / anders: Rondreis