Kwaliteit van de offerte
Service
Hotel(s)
Reisadvies

Ruijten

Over het algemeen mooie rondreis. In verhouding te veel rijden, te weinig tijd voor bezichtigingen.

Sterke punten tijdens het verblijf

Meeste hotels prima. Bruikbare reisinformatie. Reisroute prima tot San Francisco voor de beschikbare tijd.

Miles werden met kilometers verwisseld in de reisbeschrijving. Het bleek in totaal 600 km meer reisafstand te zijn, dan werd aangegeven. Hierdoor erg lange reisdagen.
De hotelkamer in Moab, in Apache motel, was erg slecht onderhouden en stonk. We hadden een kamer aan de achterkant. Niet erg schoon. Rommelige inrichting met "oude hippymeuk". Geen fijn verblijf, voor 2 nachten vreselijk.
Flaggstaff is te ver van de Grand Canyon. Bij de Grand Canyon te weinig tijd gehad voor bezichtiging.
Het motel in Flaggstaf waar we verbleven, was erg slecht aangegeven in de routeplanning. Er bevinden zich 3 van deze motels ( Travellodge by Wyndham) op route 66. We hebben veel tijd verloren door het zoeken naar het goede motel.
In San Francisco, logeerden we in de Travellodge by Wyndham, dicht bij de Fishermans Warf. We hadden hier extra voor betaald omdat het hotel dat in 1e instantie voor ons geboekt was, geen plaats had. Het vervangende hotel werd ons niet aangeraden door jullie en werd geadviseerd met bijbetaling in dit hotel te verblijven. Wij vonden dit hotel het extra geld beslist niet waard. Kleine kamer met minimale faciliteiten op erg drukke locatie met extra parkeerkosten.(24 euro per dag)
Wij hadden 16 dagen de tijd en deze reis was een stuk relaxter geweest als we SF als eindbestemming hadden gehad. We hebben namelijk de laatste 2 dagen naar LA alleen maar gereden. Veel gemist hierdoor. De wegen waren erg druk, regelmatig file.

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk dank voor uw feedback over uw rondreis door Amerika. Wat attent dat u zo uitgebreid de moeite heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen. Fijn dat u tevreden bent over de meeste hotels tijdens de route. Uw opmerkingen over het hotel in Moab hebben wij doorgegeven aan onze lokale partner en dat geldt ook voor de verwisseling van kilometers en mijlen in de routebeschrijving. Het alternatieve hotel in San Francisco zullen wij een volgende keer heroverwegen. In deze stad is het lastig goed betaalbare hotels met een gunstige ligging te vinden. Tijdens de rondreis American Road Trip worden inderdaad aardig wat kilometers gemaakt en veel plekken bezocht. Voor een volgende keer is het goed om te weten dat het bij onze autorondreizen altijd mogelijk is om extra nachten onderweg toe te voegen. Wij maken dan voor u een offerte op maat. Veel reizigers maken van deze mogelijkheid gebruik om zo extra tijd in te passen om ter plaatse dingen te ondernemen. Dit staat op onze website vermeld, maar wellicht hadden wij u wat nadrukkelijker op deze mogelijkheid moeten wijzen. Daar zullen wij bij andere reizigers meer rekening mee houden. Met vriendelijke groet, het team van NBBS Reizen

Score voor NBBS Reizen: 3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Rondreis / hotel / anders: American Road Trip 18 dagen.