Kwaliteit van de offerte
Vakantieland
Service
Hotel(s)
Reisadvies

NBBS heeft ons prima geholpen met het samenstellen van een hele mooie huwelijksreis. Van te voren was alles besproken en vastgezet. Er zijn een paar punten waar op verbeterd kan worden: Er zaten enkele fouten in de reisbescheiden waardoor er een aantal dagen van te voren nog nieuwe papieren gestuurd werden. Dit is geen probleem, maar hier wil je niet mee te maken hebben kort voor je huwelijk. Het tweede deel is dat we een heel ander beeld hadden van Mauritius. We hebben met NBBS besproken dat we een luxe strandvakantie wilden om het tweede deel van onze huwelijksreis uit te rusten en op het strand te kunnen liggen. Het hotel was heel netjes, maar de omgeving was dat absoluut niet. Daarnaast is Mauritius het eiland waar het het hele jaar door regent. Dit hadden we zelf kunnen weten, maar dit had in het gesprek met NBBS duidelijker naar voren moeten komen.

Sterke punten tijdens het verblijf

Pakket was zo samengesteld dat we ons nergens zorgen om hoefden te maken. Alle stappen waren geregeld en voor alles was gezorgd.
Leuk om ballonnen in het vliegtuig te hebben doordat NBBS heeft doorgegeven dat het om een huwelijksreis gaat.

De vervoerder in Zuid-Afrika van OR Tambo lodge staat erom bekend dat hij vaak te laat is of niet op komt dagen. Wij hadden hier ook last van.
Het beeld wat geschetst werd van Mauritius klopt niet met hoe het daadwerkelijk was. Veel armoede, zwervers, zwerfdieren en een propvolle baai in plaats van langgerekte stranden.

Score voor NBBS Reizen: 4/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Rondreis / hotel / anders: Huwelijksreis naar Zuid-Afrika & Mauritius