Kwaliteit van de offerte
Vakantieland
Service
Hotel(s)
Reisadvies

We hebben een geweldige reis gehad in Namibië. Het is een prachtig land met veel hoogtepunten!

Sterke punten tijdens het verblijf

Erg leuk om met de 4×4 zelf rond te rijden en te slapen op campings. Dit maakte het een unieke ervaring.

De reis was goed georganiseerd en de meet&greet van Uitkyk was erg prettig. We vonden het contact met nbbs voorafgaand aan de reis voor verbetering vatbaar. Een heel concreet punt is dat het prettig zou zijn om mails ook te beantwoorden naar diegene die in de cc staat, zodat ook de partner direct op de hoogte is. Daarnaast vonden we dat de contactpersoon weinig kennis had van het land en veel moest overleggen met contactpersoon ter plaatse.

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk dank voor uw snelle feedback. Wat fijn om te horen dat u zo van uw avontuurlijke reis door Namibië heeft genoten. Dank voor de tip over de contactpersoon in de cc van de e-mail, hier zullen wij op letten. Offertes worden gewoonlijk uitgewerkt door medewerkers die zelf het vakantieland hebben bezocht. Mogelijk is uw offerte tijdens hun afwezigheid door een collega gemaakt, die Namibië nog niet heeft kunnen bezoeken. Dat zou een verklaring kunnen zijn voor het veelvuldige contact met onze lokale partner. Met vriendelijke groet, het team van NBBS Reizen

Score voor NBBS Reizen: 4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Rondreis / hotel / anders: