Kwaliteit van de offerte
Service
Hotel(s)
Reisadvies

Karen Timmer

Positief: een prachtig land en mooie reis. auto en hotels waren prima. reisafstanden prima
tegenvallers:
-wat wij raar en vreemd vonden is dat we ter plaatse zoals beloofd geen enkele extra informatie, routekaart of informatie over de reis hebben ontvangen. helemaal niets. ons was beloofd dat de verhuurder van de auto ons dit zou overhandigen.
-onze lodge lag 40 km in de woestijn, dat moet je echt niet zonder gids doen. volgens jullie kon dat makkelijk. echt niet slim, makkelijk om te verdwalen.
we hebben overigens ook zowel met afleveren als ophalen een tijd moeten wachten op de verhuurder.

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk dank voor uw feedback over uw rondreis door Oman. Wat ontzettend vervelend dat u ter plaatse niet de routekaart en andere informatie over de reis heeft ontvangen. Het is de bedoeling dat u dat in ontvangst neemt bij het afleveren van de huurauto. Met deze informatie zou u zich zekerder hebben gevoeld tijdens de rit naar de lodge in de woestijn. Het informatiepakket bevat namelijk een kaartje met herkenningstekens voor de route naar de lodge, waarmee het risico op verdwalen weggenomen wordt. Evengoed laten veel van onze reizigers zich op de heenreis voor de zekerheid begeleiden door een gids en rijden zij op de terugweg wel op eigen gelegenheid. Wij kaarten dit probleem aan bij onze lokale agent. Onze excuses voor het ongemak! Wij sturen u een kleine attentie ter compensatie. Met vriendelijke groet, het team van NBBS Reizen

Score voor NBBS Reizen: 3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Rondreis / hotel / anders: oman rondreis