Kwaliteit van de offerte
Service
Hotel(s)
Reisadvies

Anouk van der Meer

Goede service, Remona heeft ons heel goed geholpen en al mijn vragen beantwoord. Er werd snel gereageerd en de hele reis was top geregeld.

Sterke punten tijdens het verblijf

Sommige hotels waren super (elegant desert lodge, onguma bush camp), zou het zeer aanraden deze hotels te blijven gebruiken. Andere hotels waren ronduit slecht (Waterberg camp en orange house). Indien mogelijk zou ik adviseren deze hotels te verwisselen voor andere.

Dienstverlening was top. De reis zelf ook! Het enige verbeterpunt zou zijn dat de rij afstanden erg groot waren voor een land als Namibie en de slechte wegen. De auto was ook prima, maar als we voor een kleine meerprijs net een iets grotere (beter tegen de weg bestand) auto hadden kunnen hebben, had ik graag die optie gehad. Die twee hotels die ik noemde zou je eigenlijk moeten schrappen, wat waren die slecht..

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk dank voor uw feedback over uw huwelijksreis naar Namibië, wat fijn dat u zo van de reis heeft genoten. Jammer om te horen dat Waterberg Camp is tegengevallen. Remona had deze accommodatie juist toegevoegd vanwege haar eigen goede ervaringen, vooral met de mooie ligging en de aantrekkelijke prijs. Kennelijk is deze accommodatie aan renovatie toe, het is goed dat wij ons hier nu van bewust zijn. Ook uw mening over The Orange House in Swakopmund stellen wij op prijs. Onze Product Manager Afrika is op de hoogte gesteld en neemt hierover contact op met onze lokale agent. Met vriendelijke groet, het team van NBBS Reizen

Score voor NBBS Reizen: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Rondreis / hotel / anders: Nog bedankt voor de attentie voor ons huwelijk! Er...