Kwaliteit van de offerte
Hotel(s)
Reisadvies

Anne van Gelder

Super vakantie gehad!

Sterke punten tijdens het verblijf

Alles was goed geregeld; alles verliep vlot en zonder gedoe.

Ja, verdiep je als reisorganisatie in de lokale problemen. Zo hadden we last van rode algen bij de golf van Mexico. We konden niet naar het strand en ook bij het hotel was het niet al te best. Overal stonk het naar rotte vis. Als we dat geweten hadden, dan hadden we St. Petersburg overgeslagen.

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u zo enthousiast bent over uw rondreis door Florida. Wel spijtig van uw ervaringen met de roodalg in St. Petersburg. Aan de Golf van Mexico steekt dit probleem eens in de zoveel tijd de kop op, maar deze keer houdt het probleem helaas ongewoon lang aan. Gelukkig verbleef u slechts twee nachten in St. Petersburg, maar u heeft gelijk dat het beter zou zijn geweest als wij u vooraf hadden gewaarschuwd en een eventuele alternatieve overnachtingsplaats hadden overwogen. Hier zullen wij met boekingen van toekomstige reizigers (en zolang de roodalg voorkomt) rekening mee houden. Wij stellen uw feedback daarom zeer op prijs. Met vriendelijke groet, het team van NBBS Reizen

Score voor NBBS Reizen: 4/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Rondreis / hotel / anders: Rondreis Florida