Kwaliteit van de offerte
Vakantieland
Service
Hotel(s)
Reisadvies

Wat is Canada een fantastisch land om te bezoeken! We hebben onwijs mooie landschappen gezien, wilde dieren en heel erg genoten. Het was wel een pittige reis met lange afstanden soms, maar zeker de moeite waard.

Sterke punten tijdens het verblijf

De hele reis was goed georganiseerd, hotels wisten van onze komst.

Aangekomen bij Waterton National park bleek dat in september 2017 een enorme brand heeft gewoed, waardoor 2/3 van het park afgesloten was. De plekken waar we konden komen waren geen dieren meer om te bekijken, of er was een moederbeer met jongen waardoor wandelpaden ook afgesloten waren. Hadden we dit eerder te horen gekregen hadden we waarschijnlijk besloten Waterton over te slaan, jammer dat we hier niet van te voren over geïnformeerd waren.

Verder was de eerste Ferry overtocht helaas niet bekend in hun systeem, gelukkig werden we na een kwartier wel door gelaten.

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wat fijn dat u zo van uw reis door Canada heeft genoten! Wat betreft Waterton Lakes National Park draagt u een goed punt aan. De bosbranden van 2017 hebben inderdaad schade aangericht die ook dit jaar op sommige plekken nog voor overlast zorgen. Omdat reizen naar Canada vaak zeer ruim voor vertrek worden geboekt, is het op het moment van boeking veelal nog niet duidelijk hoe de situatie in sommige gebieden zal zijn wanneer de reis plaatsvindt. Als het zeker is dat een nationaal park bv. nog gesloten zal zijn, nemen wij dit niet in de route op. Waterton Lakes was open, maar slechts voor een klein deel (overigens goed om te horen dat er een beer met een jong was!). Het zou beter zijn geweest als wij wat korter voor vertrek de actuele stand van zaken in het park waren nagegaan. Onze excuses voor het feit dat wij dit niet hebben gedaan. Hier hebben wij van geleerd en deze kennis kunnen wij in de toekomst toepassen. bv. op de bosbranden die in 2018 in Yosemite NP in de USA hebben gewoed.
De ferry's hebben dit seizoen inderdaad problemen gehad met hun reserveringssysteem. Dit heeft helaas bij meer NBBS-reizigers voor enige vertraging gezorgd. Hoewel het buiten onze invloed lag, vinden wij het natuurlijk vervelend als onze reizigers hier hinder van ondervinden. Goed om te horen dat uw oponthoud slechts een kwartier bedroeg. Met vriendelijke groet, het team van NBBS Reizen

Score voor NBBS Reizen: 4/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Rondreis / hotel / anders: Rondreis door Canada