Kwaliteit van de offerte
Vakantieland
Service
Hotel(s)
Reisadvies

Super reis gehad, alles goed geregeld.
Een vervelend ding bij de Alamo verhuur. We hadden een gold pakket maar moesten toch extra verzekeren. De verhuurder vertelde dat bij pech de sleepkosten van de huur auto naar een garage voor eigen kosten zijn . Daarbij vertelde hij dat een doorsnee sleepbeurt €1200 kost.
Een ander min puntje: het Kawada hotel in LA zet bij een driepersoonkamer gewoon een veldbedje neer. Dat was echt onder de maat.

Verder prima hotels, alles goed geregeld. Fijne contacten met jullie. Dank Remona!

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback. Wel jammer van de extra verzekering die u bij Alamo heeft afgesloten. Dat was niet nodig, want de verzekeringen die wij voor NBBS reizigers afsluiten zijn toereikend. Verhuurmaatschappijen (zeker in de USA) proberen vaak extra verzekeringen te verkopen bij het ophalen van de auto, voor extra inkomsten. In onze reisinformatie worden reizigers daarvoor gewaarschuwd. Het gebeurt regelmatig dat reizigers - vermoeid van de lange vliegreis en met jetlag - toch extra verzekeringen afsluiten. Omdat u er zelf voor tekent, kunnen wij achteraf deze kosten helaas niet meer terugclaimen. Met deze informatie bent u bij een volgende reis hopelijk beter voorbereid op deze verkooptruukjes. Met vriendelijke groet, het team van NBBS Reizen

Score voor NBBS Reizen: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Rondreis / hotel / anders: Rondreis