Kwaliteit van de offerte
Service
Hotel(s)
Reisadvies

Marjan

Fantastische reis Cuba gehad, veel gezien en alles was prima geregeld.

Sterke punten tijdens het verblijf

I.t.t. de informatie die we vooraf kregen bleken we zowel een chauffeur als een gids te hebben (waarschijnlijk omdat de chauffeur amper engels sprak). Het reisprogramma (stops onderweg) bleek ook al vast te liggen, het was dus niet zo dat we daar zelf nog iets over konden zeggen (als we hadden gewild had dat denk ik wel gekund). Ging prima en we zijn zeer tevreden, maar ik meld het omdat dat niet echt heel duidelijk in de informatie staat.

Klein puntje: op mijn vraag of we met z'n 2-en wel harde koffers konden meenemen (geadviseerd wordt: reistassen) kreeg ik als antwoord dat dat best kon. Ik wil er op wijzen dat dat absoluut NIET kan, zeker omdat we dus ook een gids in de auto hadden. gelukkig hadden we voor de zekerheid toch reistassen bij ons dus voor ons was het geen probleem.

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk dank voor de feedback over uw rondreis door Cuba. Fijn dat u zo van de reis heeft genoten. Als ook een Engelssprekende gids meereist (wat niet altijd het geval is, want soms spreekt de chauffeur wel Engels), wordt het in de auto inderdaad krap met de koffers. Op onze website wordt geadviseerd om geen harde koffers mee te nemen en datzelfde antwoord hadden we u natuurlijk moeten geven toen u ons om advies vroeg. Onze excuses daarvoor! Met vriendelijke groet, het team van NBBS Reizen

Score voor NBBS Reizen: 4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Rondreis / hotel / anders: rondreis Cuba