Kwaliteit van de offerte
Service
Hotel(s)
Reisadvies

Rob Woldberg

Wij (Karin en Rob Woldberg) hebben zo juist van een prachtige vakantie naar Ecuador (2 weken rondreis) en de Galapagos
(1 week cruise) genoten.

Sterke punten tijdens het verblijf

Ecuador: uitstekende gids/chauffeur, Hotels in Otavallo, Banos, Cuenca en Guayaquil
Galapagos: Schip Santa Cruz II

Hotel in de Amazone: was gewoon niet goed genoeg, matige service, matig eten, heel vol, zou 8 of 9 kamers zijn, maar was compleet vol met studenten/backpackers, meer dan 50 personen hetgeen heel veel lawaai opleverde en het ging ten koste van de Jungle beleving vanwege de compleet andere doelgroep....dit kan eigenlijk niet voor de prijs die wij hebben betaald.
Hotel in Guamote (Inti Sisa) is ook niet in lijn met rest, zeer beperkt en matige service/eten etc. Er zijn genoeg alternatieven in de buurt, er is geen enkele reden om in Guamote te slapen.

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk dank voor uw feedback over uw reis naar Ecuador en de Galápagos eilanden. Goed om te horen dat de reis grotendeels naar uw zin was. Wat vervelend dat uw verblijf in het hotel in de Amazone samenviel met het bezoek van een grote groep studenten. Wij kunnen ons goed voorstellen dat dit tot overlast heeft geleid en zullen bij onze lokale agent nagaan of er vaker studenten in dit hotel overnachten. Indien dit het geval is, zullen wij het vervangen door een alternatief. Inti Sisa Guesthouse in Guamote is een bewuste keuze. Het biedt inderdaad een lagere standaard dan de overige hotels tijdens de rondreis. Inti Sisa is echter onderdeel van een project voor duurzaam toerisme. Van de opbrengst van de overnachtingen worden opleidingsprojecten gefinancierd die de levenstandaard van de lokale bevolking vergroten. Gekoppeld aan het guesthouse zijn o.a. een naaiatelier voor vrouwen, computerles en huiswerkbegeleiding voor kinderen en een project waarbij melk wordt uitgedeeld aan nabijgelegen lagere scholen. Dat neemt niet weg dat de standaard wel voldoende moet zijn, wij zullen dit terugkoppelen aan onze lokale partner. Tevens zullen wij in de toekomst duidelijker melding van dit feit maken op onze website. Wij hopen dat deze uitleg duidelijk is. Mocht u meer vragen hebben, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen via Info@nbbs.nl. Groet, het team van NBBS Reizen

Score voor NBBS Reizen: 4/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Rondreis / hotel / anders: Ecuador & Galapagos