Kwaliteit van de offerte
Service
Hotel(s)
Reisadvies

Dorinda

Voor de tweede keer een uitgebreid offerte traject doorlopen. Vorige reis hebben we moeten annuleren maar deze hebben we gemaakt. NBBS heeft voor ons bij de KLM gezorgd voor goede zitplaatsen met een baby en heeft uit eigen beweging een andere vlucht geboekt zodat we minder lang hoefden te wachten. Het offertetraject naar Australie was top, het offertetraject naar Zuid-Afrika ging (door de lokale reisagent aanzienlijk trager) maar uiteindelijk ben ik, zeker in de kwaliteit-prijs verhouding, supertevreden over de NBBS

Sterke punten tijdens het verblijf

Onze verblijven waar allemaal prima. 4 verblijven waren top, 1 verblijf vonden we persoonlijk wat minder en zouden we minder snel aanbevelen voor mensen met kleine kinderen (het was een beetje vies dus na 1 minuut kruipen was onze dochter pikzwart). We hebben ook topverblijven gehad (de cottage bij vrede en lust) en tarragona in Kaapstad was perfect (de housekeeper heeft ook nog een avond opgepast!).

Andere agent in Zuid-Afrika. Ik heb uiteindelijk 2 verblijven zelf geboekt omdat het zo langzaam ging en heb op het punt gestaan de hele offerte te annuleren doordat er maar geen nieuw voorstel kwam. In Australie kwam de NBBS - als er iets vol was - gelijk met een alternatief dus het ligt blijkbaar aan het land.
De offerte is wat karig (nauwelijks extra informatie) maar daar is de prijs dan ook naar. Ik heb ook 'gelikte' offertes gehad maar de reis was dan bijna dubbel zo duur!

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk dank voor uw uitgebreide feedback. Fiijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en de gemaakte reis. Wat Zuid-Afrika betreft was 2017 een lastig jaar. Het land was dit jaar enorm populair, met als resultaat dat veel hotels en lodges volgeboekt waren en er nauwelijks alternatieven (die enigszins in de buurt lagen) vindbaar waren. Er is zelfs een periode geweest waarin wij om die reden geen boekingen meer konden aannemen. Het probleem werd dus niet zozeer veroorzaakt door onze agent, maar door de populariteit van Zuid-Afrika als vakantieland. Andere reisorganisaties hadden dezelfde problemen. Voor 2018 zijn de vooruitzichten gelukkig beter. Met vriendelijke groet, het team van NBBS Reizen

Score voor NBBS Reizen: 4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Rondreis / hotel / anders: Rondreis