Kwaliteit van de offerte
Vakantieland
Service
Hotel(s)
Reisadvies

Zojuist zijn wij teruggekomen van onze grandioze vakantie uit de VS. De route van de reis, huurauto en de meeste hotels waren echt top waarvoor complimenten Onze kinderen en wij hebben ons zeer goed weten te vermaken.

Nog hartelijk dank voor het attente bericht inzake bosbranden te Yosemite, waar wij gelukkig geen hinder in het park van hebben ondervonden (wel tijdens onze reis naar San Francisco door een groot zwart afgebrand gebied gereden).

De meeste hotels waren conform verwachting op de volgende (zeer negatieve) uitzonderingen na:
1. Mammoth Mountain Inn (zeer teleurstellend: niet schoon, ramen kapot, airco kapot en NBBS echt onwaardig); 2. Embassy Suites Monterey Bay (prima kamers, echter hotel was in grote renovatie, waardoor fitness, zwembad, ontbijtzaal en lobby helaas onbruikbaar waren).

Sterke punten tijdens het verblijf

1. Persoonlijk advies mevr Martine van Hooff-Caarels
2. Flexibiliteit reis
3. Prijs hotels

1. Hertz autohuur prijsescalatie
2. Sommige hotels beduidend onder de norm

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk bedankt voor uw feedback, en voor het compliment aan Martine. Fijn dat u de matige hotels heeft benoemd, dan kunnen wij daar in de toekomst rekening mee houden. Voor Mammoth Mountain Inn kunnen we in de toekomst beter een alternatief aanbieden, de Embassy Suites Monterey zien er hopelijk na de renovatie weer prima uit. Spijtig dat wij niet vooraf van deze renovatie op de hoogte waren, dan zouden we een ander hotel voor u hebben geboekt. Met vriendelijke groet, het team van NBBS Reizen

Score voor NBBS Reizen: 4/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Rondreis / hotel / anders: