Kwaliteit van de offerte
Service
Hotel(s)
Reisadvies

Erika Timmer

Wij hebben een supervakantie in Amerika/Canada gehad. Vanaf dag 1 hebben wij een vol programma gevolgd om zoveel mogelijk te kunnen zien van Amerika/Canada. Zowel de hostess met al haar kennis, als de chauffeur met z'n fijne bus hebben alles in werking gesteld om ons zoveel mogelijk te laten genieten.

Sterke punten tijdens het verblijf

1). Wij vonden de hotels heel goed, niet verwacht dus iedere wisseling weer een aangename verassing na een lange dag in de bus zitten. Heerlijke mogelijkheid om weer goed bij te komen voor de volgende dag. Er was ook een vlotte doorstroming bij aankomst in de hotels omdat alle namen al waren doorgegeven en de sleutelkaarten al op naam en kamer klaarlagen.
2).De gids (Martineke) was perfect! Had al haar zaakjes goed voor elkaar. Wist in elke stad de adresjes om te stoppen voor een bezienswaardigheid of lunch. Was ook flexibel als de situatie daarom vroeg.

1). Wij vonden de informatie vooraf over de start van de rondreis en de naam van de gids te summier(niets!). Het gaf wat onzekerheid en dit was in onze optiek heel makkelijk weg te nemen.
2). Wij vonden het met name voor de buschauffeur erg lange werkdagen, in Nederland zou dit niet eens mogen.
3). Wij vonden de kosten van de oppositionele tours best prijzig, dit kwam er allemaal nog bij en heeft al met al deze vakantie duur gemaakt.
4). Het verhaal over de fooien/tips vonden wij vreemd. Vooral de manier waarop er uitgelegd werd dat je in principe steelt van iedere werknemer in Amerika als je hieraan niet meedoet. Als dit zo is vinden wij dat je dit vooraf nog beter moet beschrijven bij de reisinfo.
5). Ik vind deze mail met de vraag om mee te doen aan de enquete een mooie afronding van deze reis met NBBS maar had het ook kunnen waarderen als er op de dag van terugkomst een welkomskaartje o.i.d. op ons adres was gekomen.

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk bedankt voor uw uitgebreide feedback. Wat fijn om te horen dat u zo van uw reis heeft genoten. De aandachtspunten die u noemt houden wij in gedachten. Wat betreft het kaartje bij thuiskomst delen wij uw mening. In de toekomst gaan wij deze kaartjes versturen. Met vriendelijke groet, het team van NBBS Reizen

Score voor NBBS Reizen: 4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Rondreis / hotel / anders: Rondreis