Kwaliteit van de offerte
Service
Hotel(s)
Reisadvies

Marjan Smit

De contacten met de NBBS verliepen goed. Er werd zonder enige moeite zaken uitgezocht en een nieuw voorstel gedaan.
De reis zelf was mooi en volgens verwachting. We hebben mooie zaken gezien en alle afspraken bij autoverhuurder en hotels zijn goed verlopen. Enig minpuntje was het hotel in key west 'Bayside Inn & Suites'. Ik heb nog niet eerder een slecht hotel meegewerkt. Zeer ongeinteresseerde medewerkers bij de receptie, een stinkende kamer en mensen die geen enkel antwoord kunnen geven of enige vragen van ons. Ik las later recensies van dit hotel en zag daarin ervaringen als de onze terug. Als ik jullie was zou ik dit hotel echt niet meer in het aanbod opnemen. Dit was dan ook echt het enige hotel waar wij deze ervaring hadden. We hebben veel verschillende locaties gezien; qua locatie, ruimte en luxe, maar dit was echt een teleurstelling.

Sterke punten tijdens het verblijf

ontzettend aardige mensen, in de hotels maar overal eigenlijk.
de hotels waren goed.
autoverhuur prima. wij zijn nog terug geweest omdat onze garmin niet goed functioneerde. zonder problemen een nieuwe meegekregen.

Ik ben heel tevreden, maar als ik iets zou kunnen meegeven dan is dat eventueel iets meer proactief adviseren.

Score voor NBBS Reizen: 4/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Rondreis / hotel / anders: vlucht en rondreis in Florida