F.L.P Koen

Ben goed ziek geweest van dit poeder‼️ Voor iemand die (bruin)kraanwater kan verdragen uit Spanje en Thailand… roept behoorlijk wat vragen op… Neem aan dat dit poeder afkomstig is van een bevuilde partij.

Wat zijn de sterke punten van Naturaplaza?

Verbeterpunten of tips?

Controle op de producten.

Reactie Naturaplaza:

Beste F.L.P Koen,
Bedankt voor uw review, we waarderen het als klanten de tijd nemen om een review achter te laten. Helaas geef je aan niet tevreden te zijn over de ontvangen Moringa poeder.
We willen u graag verzekeren dat we de kwaliteit van onze producten zeer serieus nemen. Naar aanleiding van uw feedback hebben we het betreffende product grondig laten onderzoeken. De resultaten van deze tests geven geen aanwijzingen voor enige verontreiniging of afwijking in de samenstelling. Daarnaast hebben voor de desbetreffende batch geen andere klachten ontvangen.
We begrijpen echter dat elke persoon anders kan reageren op voedingsmiddelen en dat individuele gevoeligheden kunnen variëren. Het spijt ons dat je een onaangename ervaring hebt gehad.
Bij vragen kunt u altijd contact met ons opnemen en dan staan wij open om u verder te helpen.
Team Naturaplaza

Score voor Naturaplaza: 1/5