Mireille

Medewerkers zijn vriendelijk. Ervaringen na 4 a 5 keer flesjes Stevia besteld te hebben: inhoud is goed. Echter steeds problemen met de flesjes. Eén keer waren de originele flesjes op, en waren er ter vervanging flesjes, waar veel te veel vloeistof tegelijk uitkwam, wat verspilling veroorzaakte van de kostbare vloeistof.
Bij de originele flesjes komt over het algemeen helemaal niets uit de druppelaars, wat je ook doet, deze werken zeer slecht. Heel af en toe komt er wél iets uit, na lang proberen, en veel geduld, en dit is dan een zeer miniscuul druppeltje, veel kleiner dan druppelaars van andere merken. Ik heb dit al een paar keer aangeven over langere tijd, maar tot nu toe hierop geen reactie gekregen en er is nog steeds niets hieraan veranderd. Mij is hierdoor niet bekend, of het serieus is genomen in het bedrijf, of dat erover is nagedacht. Om iets uit de flesjes te laten komen, heb ik een pipet aangeschaft. Bij de laatste bestelling waren alle 3 de flesjes daarnaast heel plakkerig.

Wat zijn de sterke punten van Naturaplaza?

Vriendelijkheid medewerkers. Eén keer, toen er iets mis is gegaan met de bestelling is mij tegemoet gekomen doordat ik een paar kleine flesjes extra erbij kreeg.

Score voor Naturaplaza: 2/5
Zou u Naturaplaza aanbevelen aan vrienden of familie? Nee