Naron

De afhandeling van jouw retour
De informatie/duidelijkheid op de website
Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop
De informatie/duidelijkheid in de winkel

Mariska

Allebei

Wil je nog iets kwijt?

Ik ben in de winkel geweest, ik werd geholpen door een kleine blonde vrouw met te strakke en niet gepast gekleed en hele monsterlijke HEUPEN, heel onprofessioneel, te strakke bh’s proberen aan te smeren, omdat ze mijn maat niet hadden, en de verkoopster( blond met Grote heupen ) stonk een uur in wind!!

Reactie Naron:

Hallo, we weten eerlijk gezegd niet zo goed wat we met deze review aan moeten. We hebben geen idee over welke BH coach je het hebt. We herkennen niemand in jouw nogal respectloze omschrijvingen. Wij zijn altijd lekker onszelf en stralen dit uit naar iedereen die bij ons in de winkel in Breda komt. Respect voor jezelf en voor ieder ander. Iedereen is mooi zoals hij/zij is en wij helpen een handje met de perfecte BH kiezen. We zullen nooit iets adviseren om maar iets te verkopen. Integendeel! Dus misschien heb je de verkeerde winkel beoordeeld?
P.s. Wij spreken elkaar er altijd oop aan als we iets van elkaar opmerken dat niet past bij iemand die in een winkel werkt. Dus ook als iemand bijvoorbeeld een sigaret heeft gerookt en nog een beetje daarnaar ruikt. Dus dat iemand van ons team zou stinken… Ook daar herkennen we ons niet in.

Score voor Naron: 0.5/5
Ga jij Naron.nl en/of Naron Breda aanraden bij anderen? Nee