Naron

Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop
De informatie/duidelijkheid in de winkel

Anne-marie Kuiters

Winkel

Wil je nog iets kwijt?

op een of andere manier krijg ik de nieuwsbrief niet, zodat ik niet weet wanneer de nieuwe collectie binnen is,
mis de strings in grote maten

Reactie Naron:

Bedankt voor je input. Goed dat je het laat weten over de nieuwsbrief, want je account stond idd op "nee". Ik heb het aangepast. Wil je nu even monitoren of je vrijdag de nieuwsbrief weer ontvang met onze Black Friday acties? Zo nee, mail ons dan ajb nog even op klantenservcie@naron.nl.
Je kunt ons ook volgen via onze socials natuurlijk. Daar komt ook alles voorbij wat in de wekelijkse nieuwsbrief staat.
Ik zag dat je geboortedatum nog ontbreekt in je account waardoor we je geen cadeautje kunnen geven. Je kunt je gegevens beheren via Mijn Naron. Je komt daar door in te loggen op www.naron.nl met het bij ons bekende email adres.
Tenslotte missen wij de strings ook maar er is al enige tijd niet meer aan te komen. Gelukkig zien we de laatste tijd dat er wel weer wat meer strings worden gemaakt. Het zijn allen vaker de brazilian strings (half op je billen) en niet meer de hele smalle. En idd niet zo groot qua maat. De tijd afwachten dat het wel weer in is ben ik bang.... ;)

Score voor Naron: 4/5
Ga jij Naron.nl en/of Naron Breda aanraden bij anderen? Ja