Naron

De afhandeling van jouw retour
De informatie/duidelijkheid op de website
Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop

Online

Wil je nog iets kwijt?

Mijn aankoop is nog altijd niet geleverd

Reactie Naron:

Ik zag de zeer slechte beoordeling die je ons gaf via Feedbackcompany en ging meteen kijken wat er aan de hand kon zijn. Tot mijn grote spijt zag ik toen dat er technisch iets verkeerd is gegaan en jouw bestelling nooit in ons ordersysteem geactiveerd is. Helaas hebben we hiervan ook geen seintje gekregen uit het systeem of van jou zelf. Als het zo lang duurt had je ons dan niet beter even kunnen bellen of mailen? Nu ontdekten we het pas door je slechte beoordeling en gelukkig reageren we hier altijd op. Als we eerder een seintje van je hadden gekregen, hadden we direct actie kunnen ondernemen en was de 1 die we nu van je krijgen misschien niet nodig geweest? Het blijft techniek, maar dit alles neemt niet weg dat we dit ontzettend vervelend voor je vinden en is er bij ons iets helemaal mis gegaan.
Ik heb direct een melding gemaakt bij onze systeembeheerder om de fout te fiksen. Op dit moment waarop ik je antwoord, kan ik niet zien of de producten die je bestelde op voorraad zijn. Anders worden die morgen pas besteld bij Elomi en verwachten we deze eind van de week te kunnen gaan versturen. Wil je daar nog op wachten of wil je in dit geval liever je geld terug? Excuses voor al het ongemak.

Score voor Naron: 0.5/5
Ga jij Naron.nl en/of Naron Breda aanraden bij anderen? Nee