Naron

De afhandeling van jouw retour
De informatie/duidelijkheid op de website
Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop
De informatie/duidelijkheid in de winkel

Edyta

Allebei

Wil je nog iets kwijt?

Besteld voor het eerst online en de beha niet leverbaar. Geen update dus heb zelf contact gehad. Jammer dat je dan zelf moet achteraan i.p.v. een berichtje krijgen.

Reactie Naron:

Ik heb gezien dat je ons hebt beoordeeld. Dankjewel daarvoor. Ik heb natuurlijk ook gezien dat je terecht een opmerking hebt gemaakt over het niet informeren van de uitgestelde levertijd van je bh. Om eerlijk te zijn snap ik dit zelf ook niet want in principe hebben wij een redelijk waterdicht systeem voor het opvolgen van lopende bestellingen. Wij willen hierin altijd proactief zijn, juist om ergernissen als deze te voorkomen.
Het systeem agendeert normaal gesproken automatisch de uiterste leverdatum die wij met onze klanten communiceren en op die dag komen de orders waarop door ons actie ondernomen moet worden, naar voren. Je bestelde de 6e, we gaven aan op Naron.nl dat de levertijd 3-6 dagen was en dus had jouw bestelling op de 12e naar voren moeten komen, omdat die nog niet was geleverd. Dat is het moment waarop wij direct navraag zouden moeten doen bij Elomi en tegelijk jou hierover zouden moeten informeren over deze actie. Waarom dit niet is gebeurd kan ik jammer genoeg niet meer achterhalen. Technische of menselijke fout? Ik weet het helaas niet. Maar je hebt gelijk dat je er wel iets van zegt, want het is dus niet goed gegaan en weer een aandachtspunt dat we ook intern met elkaar bespreken.
Sorry voor het ongemak, maar ik heb wel gezien dat jouw gespaarde Naronnies goed zijn verwerkt en dat je wilt wachten op de nieuwe productie. We houden je op de hoogte… ☺

Score voor Naron: 4.5/5
Ga jij Naron.nl en/of Naron Breda aanraden bij anderen? Ja