Naron

De afhandeling van jouw retour
De informatie/duidelijkheid op de website
Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop
De informatie/duidelijkheid in de winkel

Charlotte

Allebei

Wil je nog iets kwijt?

Niet altijd veel keuze in mn maat helaas. 85 hh

Reactie Naron:

Heel erg bedankt voor jouw review via de website van Feedbackcompany. We zijn enorm blij met de mooie 9 die je ons geeft. Ook zijn we blij met de opmerking dat je ervaart dat er niet altijd veel keuze in jouw maat 85HH is. We hebben een reactie gegeven op de website, maar sturen altijd voor de zekerheid deze ook even per email.
Dit is een link naar de maar liefst 109 verschillende bh’s en bikini’s die we op dit moment in 85HH hebben. Natuurlijk zitten daar ook modellen bij waarbij er maten inmiddels zijn uitverkocht. Ook zitten er modellen bij die we niet in de winkel, maar alleen online en dus altijd even gaan bestellen. Daarbij heb je natuurlijk altijd met jouw smaak te maken én last but not least ook of het model wel de perfecte match is met jouw boezem/figuur.
We denken dus niet dat we weinig hebben, maar er zijn helaas factoren die de keuze kleiner kunnen maken.
Als je ons volgt via onze socials of nieuwsbrief of gewoon geregeld www.naron.nl checkt, dan blijf je telkens op de hoogte van de nieuwste modellen. Als er dan echt eentje bij zit waarop je op slag verliefd bent, dan weet je dat direct en grijp je niet meer mis…

Score voor Naron: 4.5/5
Ga jij Naron.nl en/of Naron Breda aanraden bij anderen? Ja
Aangekocht product: Freya oa. Maar 2x per jaar bh.