Naron

De afhandeling van jouw retour
De informatie/duidelijkheid op de website
Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop
De informatie/duidelijkheid in de winkel

In de winkel. Heb nu voor het eerst online iets besteld.

Wil je nog iets kwijt?

goed te woord gestaan toen er iets fout ging met de zending, snelle reactie. Afhandeling van het retour loopt nog. Hoewel tot nu toe heel tevreden over de zending kom ik de volgende keer toch weer naar Breda. In de winkel is het toch beter passen.

Reactie Naron:

Goede middag,
Dankjewel voor het geven van feedback en een mooie beoordeling. Jammer genoeg gaf je ons voor de afhandeling van je retour een zeer slechte beoordeling en dus giing ik meteen even kijken wat er mis was gegaan. Je geeft ook aan dat de afhandeling daarvan nog loopt, maar ik kan helaas nog niks terug vinden in ons systeem. Nu is het wel zo dat op maandag en donderdag de meeste van onze retouren worden verwerkt. Mogelijk dat die van jou dus morgen behandeld wordt. Maar als dit niet zo is en jij bent van mening dat de terug gestuurde producten allang bij ons hadden moeten zijn, dan is het misschien handig om nog even contact met ons hierover op te nemen.
Als de afhandeling allemaal verder naar wens verloopt, misschien wil je dan later nog jouw beoordeling op dat punt aanpassen? Ik zal je hiervoor straks meteen aparte email via Feedbackcompany sturen waarin je een link aantreft waarmee dit dan kan.
Ik wens je veel plezier met de aankopen die wel goed zijn en we zien je dan volgende keer graag weer gezellig in Breda!
Ik hoop je voldoende te hebben geïnformeerd. Zo niet, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.
Tot bij Naron!

Score voor Naron: 4/5