Naron

De afhandeling van jouw retour
De informatie/duidelijkheid op de website
Het assortiment
Het advies
De lach die wij op jouw gezicht achter lieten
De afhandeling van jouw aankoop
De informatie/duidelijkheid in de winkel

Beide

Wil je nog iets kwijt?

Bij online shoppen zou er iets meer kunnen staan over of de bh groot of klein valt (zowel voor omvang als cupmaat). Als ik een ander model probeer past het vaak niet...

Reactie Naron:

Hallo Willy,
Ontzettend bedankt voor jouw positieve beoordeling en de feedback die je ons gaf. Dat ging ervoer dat je graag wat meer info wilt hebben of een model groot of klein valt zowel qua cup als omvang. Dat is idd precies waar ons advies in de winkel over gaat en waarom lingerie en badkleding online kopen vreselijk lastig is. Wij weten precies hoe bh’s vallen t.o.v. een ander model of merk, maar online is dit niet te vertalen. Met welk model of met welk merk moeten wij die ene bh of bikini dan vergelijken? Het is natuurlijk onmogelijk om ieder product te vergelijken met alle andere bh’s of bikini’s die wij verkopen. Hierin zit dus precies het grote probleem met online lingerie kopen.
Voor kleding heb je tegenwoordig wel verschillende fitting tools die merken met elkaar vergelijken, maar die informatie wordt gegenereerd uit algoritmen die ontstaan doordat er zo gigantisch veel data beschikbaar is. Dit omdat de bovenkleding ruim 95% van de totale modebranche inneemt. Lingerie is daarvan een enkel procentje en dergelijke databases bestaan dus simpelweg niet in ons vak.
Wij zijn zoals je wellicht weet al bijna een jaar bezig met project Naron 3.0 dat is gestart met een antwoord te vinden op precies dit vraagstuk... Hoe kunnen wij het advies en de kennis uit de paskamers vertalen naar onze website. Tot nu toe is er niet één programma of digitale tool beschikbaar die dit kan. Onze zoektocht ging dus over vele wegen en zijpaden en leidde slechts naar allerlei andere oplossingen waarvan wij na een jaar zoeken nu een redelijk beeld hebben. Het volgende en laatste deel van dit project is nu hoe alles technisch te vertalen en te implementeren zodat we er zowel in de Naron Breda als via Naron.nl allemaal profijt van hebben. Wordt dus vervolgd en tot die tijd staat het je altijd vrij om onze klantenservice met jouw specifieke persoonlijke vragen te bestoken. We helpen je altijd verder!

Score voor Naron: 4.5/5
Ga jij Naron.nl en/of Naron Breda aanraden bij anderen? Ja