Tessa

Ik koop al mijn kettingen en oorbellen hier

Leuke producten voor een scherpe prijs

Ik kocht twee jaar terug een ketting waarbij de draaischakel niet goed werkte, hiermee ben ik naar de winkel gegaan en ik mocht hem wisselen. Vorige week kocht ik weer een ketting en deze ging vandaag stuk, ik droeg hem veel en ik douch niet met mijn sieraden. Ik denk een foutje? Ik heb de bon niet meer dus ik kan hem waarschijnlijk niet inruilen. Jammer. Bij andere producten die ik heb gekocht gebeurt dit (nog) niet. De kwaliteit is vaak erg goed maar twee maal wat minder..

Reactie My Jewellery:

Hi Tessa, bedankt voor je eerlijke review. Wat leuk om te lezen dat je alle sieraden bij My Jewellery shopt. Wij hanteren een garantietermijn van 8 weken op een kapot item, omdat we er binnen dit termijn vanuit kunnen gaan dat er inderdaad iets mis is geweest met het product. Als een item buiten dit termijn valt en kapot gaat is het niet mogelijk om na te gaan of dit aan het product heeft gelegen of aan de gebruikswijze. Desondanks je ervaring, hopen we dat je snel weer bij ons komt shoppen. Liefs, Fleur team My Jewellery.

Score voor My Jewellery: 2.5/5
Kettingen