Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Axelle Martens

Ik heb al enkele keren bij My Jewellery besteld en ik heb ook een paar keer de boutique in Brugge bezocht. De laatste keer dat ik hier kwam was donderdag 18 mei (valt dus binnen de 8 weken garantie). Toen heb ik een armbandje gekocht. Jammer genoeg is het armbandje nu gebroken (zondag 9 juli). Ik heb contact opgenomen met de klantenservice, zij zeggen me dat ik terug naar de boutique moet gaan om het armbandje te retourneren. Ik zal niet meer in de boutique geraken, omdat Brugge niet bij de deur ligt. waarom kan dit niet gewoon online gebeuren? (Als de pakketjes die online besteld zijn ook terug online geretourneerd kunnen worden, waarom dan niet die van in de boutiques?) Ik vind het onacceptabel dat ik helemaal naar Brugge moet gaan om mijn armbandje te retourneren. Als iemand me zou kunnen helpen om dit armbandje online terug te sturen en het betaalde bedrag of het armbandje zelf terug te krijgen, zou ik dat erg appreciëren.

- Goede website.
- Vriendelijk personeel.

- Dingen die in de boutique gekocht zijn online kunnen retourneren.
- Klantenservice is zeer vriendelijk, maar helpt me niet echt verder met mijn probleem.

Reactie My Jewellery:

Hi Axelle, bedankt voor je eerlijke review! De garantie verloopt van items die gekocht zijn in de boutiques inderdaad weer via de boutiquse. Met het aankoopbewijs kun je ook teruggaan naar een andere boutique dat dichterbij is. Mocht je hierover nog vragen hebben, dan mag je uiteraard altijd contact opnemen. Liefs, Melanie team My Jewellery.

Score voor My Jewellery: 4/5
Armband kleine bloemetjes