Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Manon

Jurk krimpt na 1 keer wassen op 30 graden en past niet meer. Hier stonden verschillende reviews over op hun eigen site, deze zijn allemaal verdwenen (de lange wikkeljurken verkopen ze namelijk in verschillende kleuren). Schrijf ik zelf hier een review over, is het nog maar afwachten of en wanneer deze geplaatst wordt. “Ze worden eerst gefilterd en gecontroleerd en dan kan het nog lang duren voordat deze geplaatst wordt”. Waarom bied je dan de mogelijkheid om een review te plaatsen??

Een wikkeljurk met een overslag aan de zijkant, heeft na 1 keer 20 minuten wassen op 30 graden inmiddels de overslag aan de voorkant zitten en kan dus gewoon in de prullenbak.

Er wordt geen oplossing geboden, omdat ik het bonnetje niet meer heb. Maar het is gewoon een jurk van My Jewelry dus wat maakt het uit. Er wordt geschermd met garantietermijn van 8 weken. Hierna kun je dus blijkbaar de pot op.

Regeltjes zijn blijkbaar belangrijker dan klachten oplossen. Waardeloos.

Niets

Verwijder geen reviews en plaats reviews als deze zijn geschreven. Klachten oplossen, ook buiten de 8 weken om.

Reactie My Jewellery:

Hi Manon, bedankt voor je eerlijke review! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je dit zo ervaart. We hebben vanochtend nogmaals contact met je opgenomen via Instagram. Hopelijk kan deze reactie je helpen om de jurk nog te dragen en vind je dit alsnog een fijne tegemoetkoming. Liefs, Fleur team My Jewellery.

Score voor My Jewellery: 1/5
Zwarte wikkeljurk