Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Ellen

Geen service en slechte kwalite

Mooie website

In maart schafte ik de iconische ketting oorbellen aan en bewaarde ze voor een gelegenheid. Bij het dragen kreeg ik al binnen een uur ontzettend pijn in mijn oren, de oorbellen bleken veel te zwaar. Bij bericht daarover kreeg ik als reactie dat ik beter had moeten opletten en dat dit niet binnen de garantie valt. Verder geen enkele handreiking en zit ik met een paar waardeloze oorbellen. Ik ben van mening dat een product wel geschikt moet zijn voor het beoogde doel, wat hier duidelijk niet het geval is. Mijn ander bestelde paar had dit probleem niet maar de kwaliteit viel mij erg tegen. Van mijn geen bestelling meer. Jammer, het lijkt zo leuk.

Reactie My Jewellery:

Hi Ellen, bedankt voor jouw eerlijke review! Wij hanteren inderdaad een garantietermijn van 8 weken op kapotte items, vandaar dat ik je ook aanraad om in de toekomst direct contact met ons op te nemen, zodat wij ook meteen mee kunnen kijken naar een passende oplossing! Graag wil ik je alsnog de eerder aangeboden kortingscode sturen om je hierin tegemoet te komen. Zou je ons daarom weer een bericht willen sturen naar klantenservice@my-jewellery.com? Ik zie je bericht graag tegemoet. Liefs, Jaimy team My Jewellery.

Score voor My Jewellery: 2/5
Oorbellen