Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

S.

My jewellery? My trash is een betere benaming. Ben nog nooit zo klaar geweest met een bedrijf. Heb er meerdere oorbellen van met vrijwel allemaal hetzelfde probleem. Had leuke ringetjes met klaviertjes 4 eraan, zijn de slotjes zo scheef en “verbogen” dat ze met heel veel moeite open gaan en niet dicht te krijgen zijn. Als ik dat wilde proberen deed het ongelofelijk veel zeer aan mijn oorlellen en kreeg ze niet eens dicht. Hetzelfde probleem met 2 andere.

Nu heb ik oorbellen cadeau gekregen (ringetjes met vliegtuigjes eraan) en daarvan ging het ene ringetje niet open, niet ver genoeg om in te doen. Ben ik er mee terug gegaan (ze zijn bij een ander bedrijf gekocht dat de sieraden van my jewellery verkocht waar ik overigens net zo klaar mee ben) worden ze opgestuurd om te “maken” krijg ik mijn oorbellen terug met 2 verschillende formaten ringetjes, de een was groter en breder dan de andere. Ga ik er weer mee terug krijg ik hetzelfde kapotte ringetje terug.

Het bedrijf waar ik ze gekocht heb (de winkel heet fellow) zei dat ze de oorbellen niet nog een keer terug kon sturen omdat ze niet bezig kon blijven met opsturen. Tot zover klant tevredenheid. Als ik defecte oorbellen koop en ik er mee terug ga hoop ik niet kapotte terug te krijgen.

My jewellery zou de oorbellen “maken” well thanks for nothing!

Sieraden zijn er leuk uit. Kwaliteit is rampzalig.

Zorg dat je items verkoopt die wel doen wat ze moeten doen. En geef niet aan dat iets gemaakt is als je hetzelfde kapotte item terug stuurt

Reactie My Jewellery:

Hi Senna, bedankt voor je eerlijke review. Vervelend dat dit zo is gelopen. We hebben je een e-mail gestuurd. Fijne dag gewenst. Liefs, Manon team My Jewellery.

Score voor My Jewellery: 0.5/5
Oorbellen