Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Ilse

Matige service. Ik had een verkeerd item gekregen en ik ging naar de winkel om zowel dat item als andere items te retourneren. Bleek dat ik moest bellen met de klantenservice. Zij was niet al te vriendelijk en puntje bij paaltje moest ik een foto sturen via whatsapp van het item. Alom gedoe en ik kreeg maar geen reactie via de app terwijl ik in de winkel stond. Ik rondje stad, uiteindelijk weer gebeld en toen kreeg ik reactie. Moest nog een aantal fotos sturen maar eindstand alles akkoord. Zou ik 16 euro tegoed krijgen, deze heb ik echter nooit gekregen.

Communicatie en bij foutieve bestelling ook ervoor zorgen dat ze dit in de winkel kunnen oplossen ipv dat de klant alles mag gaan doen. In de boetiek echt lieve meiden hoor, die wilden ook echt wel helpen!

Reactie My Jewellery:

Hi Ilse, bedankt voor jouw eerlijke review! Wat vervelend dat je dit zo hebt ervaren, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest! Ik zie dat je op 15 juni via WhatsApp de tegoedcode hebt ontvangen. Mocht het zijn dat deze niet goed bij je is binnengekomen, mag je ons natuurlijk een berichtje sturen! Wij sturen je graag alsnog de tegoedcode door. Liefs Manon, team My Jewellery.

Score voor My Jewellery: 3/5
Bikinis