Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Amber

Mijn pakket werd 2x niet geleverd door postNL. Myjewellery heeft mij een maand lang geholpen met oplossingen geven omdat mijn pakketje niet geleverd werd. PostNL reageerde niet op de vraag wat zij 2x met mijn pakket hebben gedaan, waardoor ik deze niet ontvangen heb. Ik heb nog steeds mijn pakketje niet ontvangen maar heb vandaag voor de derde keer de bestelling opnieuw geplaatst met hulp van Myjewellery. De levering duurt bij elkaar al een maand, maar dit is de fout van PostNL en niet van Myjewellery. Zij sturen namelijk steeds zo snel mogelijk mijn pakketjes op. Ik ben heel tevreden over de klantenservice van Myjewellery, omdat zij mij al zo lang helpen en steeds met nette oplossingen komen. Ook hebben ze mij een presentje gestuurd omdat ik al zo lang wacht. Het vreemde daarvan is dat PostNL dit wél geleverd heeft en mijn pakketje dat inmiddels 3x besteld is niet.. ik krijg het gevoel alsof PostNL mijn pakketjes ‘steelt’. Er zat namelijk geen track&trace op waardoor zij makkelijk kunnen zeggen dat ze “niet weten waar de pakketjes zijn”. Vooral grote fouten van PostNL dus en heel veel hulp van MyJewellery met onderzoeken wat er aan de hand is. Heel erg bedankt voor de hulp en ik hoop dat het deze 3e keer wel lukt om mijn pakketje te ontvangen. Zo niet, dan weet ik dat ik goed terecht kan bij deze klantenservice!

Hele fijne klantenservice, goed te bereiken, snelle reacties en geeft niet op als het probleem niet opgelost is.

Reactie My Jewellery:

Hi Amber, bedankt voor je feedback. Super vervelend om te horen dat je jouw pakketje nog steeds niet ontvangen hebt zeg! Excuses voor het ongemak! Wel ontzettend fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent door onze klantenservice. Hopelijk ontvang je het pakketje snel. Liefs, Amy team My Jewellery!

Score voor My Jewellery: 4.5/5
Ketting, armband, ring