Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

T

Prima maar kan beter

Leuke collectie

De site is niet handig en fijn om te bestellen. Al meerdere malen problemen mee gehad met kadobonnen dat deze nadat ik toch nog terug wilde naar de webshop er al waren afgehaald. Dus dan kun je even niet bestellen en moet je wachten tot alles weer is terug gezet op de bon. Verder ook al wel eens besteld en dan zonder enige reactie een artikel betaald en dit weer terug gestort gekregen zonder dat er een reactie is geweest dat het artikel niet meer was te leveren.
In de winkel zelf ga ik niet graag naar toe als ook mijn dochter omdat het personeel niet echt vriendelijk is jammer van zo'n leuke winkel.

Reactie My Jewellery:

Hi! Bedankt voor je uitgebreide feedback. Fijn om te lezen dat je onze collectie zo leuk vindt! Vervelend dat je problemen hebt ervaren met het bestellen met een cadeaukaart en uitverkochte producten tijdens jouw bestelling. We werken achter de schermen hard om deze problemen zo snel en goed mogelijk op te lossen, zodat we dit zoveel mogelijk kunnen voorkomen in de toekomst. Ik ga jouw feedback hierover in ieder geval zeker doorzetten! Wat betreft onze boutique: dat is natuurlijk niet de bedoeling. Excuses hiervoor! Ik heb dit feedbackpunt direct doorgegeven aan de juiste collega zodat we dit zo snel mogelijk kunnen meenemen. We vinden het belangrijk om de allerbeste service te bieden en jouw feedback helpen ons dit te verbeteren, nogmaals dank daarvoor! Liefs, Jeske Team My Jewellery!

Score voor My Jewellery: 3.5/5
bikinitop