Hoe zou je je ervaring met de klantenservice beoordelen?

Thippe Sleutels

Ik vind My Jewellery een erg leuke winkel met een breed aanbod in sieraden, accessoires en kleding! Zelf heb ik er al een aantal keer iets gekocht en ik ben er nog steeds super blij! My Jewellery is super klantvriendelijk: toen een ringetje bij levering beschadigd was, werd het in de winkel meteen opgelost door me een nieuwe te geven. Mijn ervaring met My Jewellery is tot nu toe dus postitief!!

Over het assortiment en de klantvriendelijkheid ben ik erg te spreken. Ook vindt ik de promotie/marketing van My Jewellery heel prettig. Zelf volg ik ze op Instagram en daardoor blijf ik perfect op de hoogte van de laatste Ins&Outs!

Als ik een tip moest geven zou dat gaan over de verpakking van de ringetjes. De ringen zitten met een ijzerdraadje vast aan een stukje karton, en de eerste keer dag ik bij jullie iets kocht had ik nogal wat moeite met het uitpakken van het ringetje. Doordat ik aan het ijzerdraad begon te draaien ging de gouden laag van de ring slijten... Gelukkig heb ik dit in de winkel op kunnen lossen en ben ik er alsnog super blij mee! Geen idee of dit een vaker voorkomend probleem is, maar misschien hebben jullie er wat aan!

Score voor My Jewellery: 5/5
Sieraden