Bas

Zeer slecht!!! Muursticker gekocht voor 30 euro. Wel duur, maar zag er mooi uit, dus gekocht. Na levering de sticker samen met de kinderen op de muur geplakt, met een mooi resultaat.
Helaas was de pret van korte duur, want in de nacht zijn zowat alle stickers van de muur gevallen. Erg jammer, maar kan helaas gebeuren.
Hierop contact gezocht met de webwinkel om een oplossing te laten bieden. Dit per mail, bellen en WhatsApp, echter geen enkele reactie....
Uiteindelijk klacht ingediend via webwinkelkeurmerk, maar ook naar hen toe reageert de webwinkel niet.
Inmiddels is deze webwinkel ook verwijderd als lid van dit keurmerk.
Koop hier dus niet, want indien je product niet naar wens is of niet voldoet, heb je gewoon pech en ben je je geld kwijt.

Reactie Muurstickersenzo:

Beste, hartelijk dank voor uw reactie.Ik begrijp uw frustratie. In uw geval is inderdaad het een en ander misgegaan, waarvoor onze excuses. We hebben inmiddels alles netjes opgelost en webwinkel keurmerk is ook weer geactiveerd.

Wat het niet plakken van de sticker betreft, met name de PVC stickers hebben soms moeite met sommige ondergronden. Hierdoor hechten ze niet goed. Dit staat ook vermeld op onze website. Wij bieden daarom ook gratis en vrijblijvend proefstickers aan.

Score voor Muurstickersenzo: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Muursticker