Luts Nathalie

Geen uitleg over de specifieke muursticker die je aankoopt. Algemene uitleg is OK maar specifieke uitleg is onbestaand. Te weinig overzetfolie waardoor je de helft zelf moet kleven en dus zeer moeilijk is. Koalabeer oor af etc.

Reactie Muurstickersenzo:

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw kritische review. Wij versturen geen gebruiksaanwijzingen meer op papier. Wij hebben alle gebruiksaanwijzingen voor de verschillende muursticker soorten staan op onze website. De meeste muurstickers hebben geen aparte plakinstructie omdat ze naar eigen wens zijn in te delen. Mocht men er toch niet uitkomen dan kan er natuurlijk altijd contact opgenomen worden met ons voor hulp. Via de whatsapp reageren wij al vaak binnen de 10 minuten. We kunnen u dan dus ook tijdens het plakken van de muursticker te woord staan. Wat de transferfolie betreft staat in de plakinstructie dat deze herbruikbaar is. U hoeft dus niet voor elk stukje sticker een nieuw stuk transferfolie te plakken. Wij begrijpen uiteraard dat er wel eens iets mis kan gaan. Maar dan lossen wij dat graag op. Als u even contact met ons had opgenomen dan hadden wij graag nog een stuk transferfolie of een nieuw koala beertje gestuurd. Contact opnemen mag uiteraard nog altijd.

Score voor Muurstickersenzo: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
2 koala beren op stokken