anne

Slechte stickers. vallen van de muur af ondanks precies volgens instructie geplakt. instructie wordt niet meegestuurd maar moet je zelf opzoeken op website. "gratis dingen" die je zou moeten krijgen bij een bepaalde bestelwaarde worden niet meegestuurd. Kortom: zwaar onvoldoende,besteed je geld liever ergens anders.

Reactie Muurstickersenzo:

Beste Annelies,
Hartelijk dank voor uw review.
Een tijdje geleden ontvingen wij een bericht van u dat de muursticker losliet. Dat is uiteraard altijd vervelend. helaas wil dit wel eens gebeuren als de achtergrond niet helemaal geschikt is. Wij hebben samen naar een oplossing gezocht. U had de sticker op een gladde muur met een matte gekleurde verf geplakt. Nu wil matte gekleurde verf er wel eens voor zorgen dat een sticker niet goed hecht. Wij hebben u nog tips gegeven om de muursticker beter te laten hechten. Dit wilde u echter niet proberen. Zelf dacht u dacht u dat het aan het warme weer lag. U had de sticker namelijk tijdens de hittegolf geplakt. U wilde graag een nieuwe sticker. Uit coulance hebben wij hier aan meegewerkt. Omdat wij eigenlijk wel wisten dat het waarschijnlijk aan de matte verf zou liggen hebben wij aangegeven dat we geen garantie konden geven dat dezelfde sticker nu wel zou plakken. Derhalve hebben wij aangeboden dat u eventueel een andere sticker van een ander materiaal/fabrikant kunt kiezen. U wilde echter perse dezelfde sticker hebben. Wij hebben u toen een nieuwe sticker gestuurd. Hij bleef toen weer niet plakken. Heel spijtig. Wij begrijpen dat u daar teleurgesteld over bent.
Wij bieden op onze website ook de mogelijkheid aan om gratis en vrijblijvend een proefsticker aan te vragen. Dit doen wij omdat sommige stickers niet goed hechten op bepaalde verf. Dit staat ook aangegeven op verschillende plaatsten op de website.
Wat de handleidingen betreft. Deze staan inderdaad op de website onder een apart kopje. We sturen bewust geen papieren versies om het milieu te sparen. Nadat de sticker is geplakt worden deze toch weggegooid.
Wat de gratis rakel en vlinders betreft dit was inderdaad een fout aan onze kant, deze waren we inderdaad per abuis vergeten meet te sturen. Maar ook hier hebben wij al samen over gecommuniceerd. Tevens hebben wij aangeboden deze na te sturen.
Maura van Veghel
Muurstickers&zo

Score voor Muurstickersenzo: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
muurstickers jungle