Peter Iping

Op 6 december is onze Willerby Winchester stacaravan geplaatst op onze plek op camping GetAway in Wouwse Plantage. We troffen het niet met het weer: het regende en waaide hard. Maar aan de mannen van MuHa was dat niet te merken. Welgemoed en met een onverwoestbaar humeur trotseerden zij de elementen bij de lastige klus om de caravan over de camping en door krappe bochten op zijn plaats te manoeuvreren. Geen moeite was hen teveel. Terwijl wij stonden te kleumen lagen zij op hun buik in de modder onder de caravan om alles op zijn plaats en aangesloten te krijgen. Een dikke tien voor hun inzet!

Zeer klantvriendelijk, vanaf het eerste begin. We kregen alle gelegenheid om het complete aanbod aan caravans in alle rust te bekijken. Nadat we een eerst selectie hadden gemaakt werden we bij ons tweede bezoek vergezeld door Arjan, die ons hielp de voor ons belangrijke zaken op een rij te zetten.
In de laatste week voor de plaatsing konden we de voorbereidingen op de voet volgen via Whatsapp-berichten en foto's.
Na levering bleek de caravan pico bello in orde. De eigenaren van onze camping waren vol bewondering over de professionaliteit van MuHa bij het transport over de camping en bij het plaatsen ervan. Ze maken dat vaak genoeg anders mee.
Kortom: we zijn in alle opzichten tevreden, en bevelen MuHa van harte aan bij mensen die op zoek zijn naar een betrouwbaar bedrijf voor de aanschaf van een recreatiechalet.

Score voor MuHa Stacaravans: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Stacaravan Willerby Winchester