Camping de Kikkerije

Chalet of stacaravan aan het zoeken? Stop maar. U heeft het wat ons betreft gevonden bij MuHa. Wij hebben een camping en doen alleen zaken met dit bedrijf als het om chalets en stacaravans gaat. Wat wij zochten, hebben we hier kunnen vinden. Fantastische chalets van topkwaliteit. Precies wat we wilden. Er werd heel goed naar ons geluisterd en er is alles aan gedaan om voor een perfecte afhandeling tot op de staplek te zorgen. Ook bij een latere aanschaf is alles volledig naar wens gegaan. Minpunt is alleen, dat wij maar een beperkt aantal chalets mogen plaatsen van de gemeente. Muha heeft ze (nog) niet en met Arjan en Hendrik aan het roer, zullen zie er niet snel komen. Topbedrijf!!!

Betrouwbaar, daadkrachtig. Doen wat ze zeggen. Nemen alle tijd voor de klant. Gaan serieus voor je op zoek als het er niet is. Komen afspraken na. Houden de lijnen kort. Hebben alles in eigen huis en hand, dus heeft u maar 1 aanspreekpunt. Ruime keuze, mooie website, alleen goede kwaliteit. Wat je ziet is wat je krijgt.

Score voor MuHa Stacaravans: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Chalets