Marcel

Dacht dat ik limeted horloge kocht (de laatste volgens fb. Maar een dag later stond het dr weer, NOG 1??

Reactie MSTR Watches Nederland:

Hi Marcel,
Bedankt voor je recensie. Wij hebben geprobeerd contact met je te zoeken per mail maar helaas geen reactie meer gehad.
Om even te herhalen wat wij in de mail al zeiden: de horloges die gelimiteerd zijn tot een bepaald aantal stuks (bijvoorbeeld 1000 stuks) worden maar 1 keer geproduceerd. Dit wil zeggen dat er nooit meer van gemaakt zullen worden. Elk limited horloge heeft op de achterkant ook zijn unieke nummer gegraveerd. Dit wil echter niet zeggen dat uitverkocht op de site ook daadwerkelijk betekend dat alle 1000 stuks zijn verkocht. Het kan zijn dat wij nieuwe voorraad (uit die 1000 stuks) binnen krijgen uit van onze andere vestigingen (USA, Azië, Australië etc.), dat wij (in nieuwstaat) geretourneerde producten opnieuw aanbieden etc.

Uiteraard willen wij je niet het gevoel geven dat er iets niet klopt. Je horloge is dus 'gewoon' onderdeel van die 1000 stuks. Mocht je ondanks bovenstaande alsnog je aankoop willen retourneren is dat uiteraard mogelijk.
Neem gerust contact met ons op indien je hier verder over wil spreken of nog vragen hebt.
Groet,
Roel
MSTR Watches Nederland

Score voor MSTR Watches Nederland: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja