Olivier Hubar

Moneymonk werd mij aangeraden door een andere ZZP-er en ik twijfelde vanwege de branding of het wel iets zou zijn. Ben inmiddels heel enthousiast.
Moneymonk blijkt een qua prijs en gebruiksgemak laagdrempelige tool. Dus zonder álle toeters en bellen die andere softwarepakketten duur en ingewikkeld maken. Maar ruimschoots voldoende voor - in dit geval een advocaat-ZZP-er. Uren schrijven, factureren, incasseren, kosten inboeken, BTW opgave doen, inzicht in je cijfers: alles is een fluitje van een cent. De features die ik zelf mis (zoals opdrachtbevestiging: Moneymonk kent alleen de offerte) is een workaround voor en dat werkt goed. Supermakkelijk in gebruik, ook de app op de telefoon kan alle dingen die je onderweg nodig hebt.
Groot pluspunt tov andere partijen is verder de helpdesk die telefonisch en zonder wachttijd gewoon beschikbaar is. Daarmee ben met name bij de start snel op weg geholpen. En het feit dat bonnetjes gratis ingescand worden is natuurlijk kostenefficient. Het pakket wordt telkens geüpdatet met nieuwe features nav input van gebruikers. Erg fijn.
Relevant om te weten is dat ook dit software pakket wordt aangeboden door een IT-bedrijf; de helpdesk is er dus voornamelijk voor technische vragen; fiscaliteiten kent men overigens wel zij het op hoofdlijnen; voor de details moet je dus even googlen of je accountant/fiscalist bellen.

Score voor MoneyMonk: 5/5
Zou je MoneyMonk aanbevelen? Ja