Tom van der Leij

Geen telefonische communicatie mogelijk

Beschrijving

Ik ben best tevreden over de software, en ook via de chat gaat het ook vlot, Echter ik loop continu tegen kleine dingen aan waarbij ik telefonisch hulp nodig heb om mij verder te helpen. Die mogelijkheid bestaat niet, ik ben gvd al een maand aan het proberen 5 pinpassen aan te schaffen, het lukt niet!! Erg frustrerend (ik ben al 5 jaar klant!), Ik vind dit eigenlijk echt heel slecht en wil als een volwaardige klant behandeld worden, niet als een nummer. Kan iemand bellen toevallig en mij echt helpen??? Ik kom er niet uit BvD, Tom

Reactie Moneybird:

Hi Tom, bedankt voor je review. Het is fijn om te horen dat je over het algemeen tevreden bent met onze software, maar we vinden het vervelend om te horen dat je tegen problemen bent aangelopen. Ik zie dat je hierover contact hebt gehad met een van mijn collega's. Hopelijk is dit probleem inmiddels opgelost, maar als je nog steeds ergens tegenaan loopt, aarzel dan niet om te reageren op die e-mail.
We begrijpen dat telefonisch contact soms effectiever kan zijn, maar op dit moment bieden we alleen ondersteuning via e-mail. We zijn bezig om andere ondersteuningsmogelijkheden te bieden, ook voor situaties zoals deze. Helaas kunnen we daarover niets concreets zeggen, maar we waarderen je feedback en nemen het serieus.

Score voor Moneybird: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee