Badkamerstation

Gebruik en contact

Beschrijving

zeer slechte inzet en bereikbaarheid om
problemen op te lossen
ook geen vertegenwoordiger of iemand die fysiek
het systeem goed kan komen uitleggen
moneybird onlinerekening heeft geen goede of duidelijke
overzicht van bijschrijvingen de splitsing tussen eigenrekening en die van moneybird is niet handig
alleen het maken van offertes en facturen is hier gemakkelijk je kan geen termijnen factureren

Reactie Moneybird:

Bedankt voor je review, jammer dat je dit op deze manier ervaart. We geven momenteel alleen support via e-mail. Vanwege drukte op ons platform kan het wel wat langer duren voordat we je verder kunnen helpen. Daarvan zijn we op de hoogte, maar we doen wel ons best om je zo snel en goed mogelijk verder op weg te helpen. In ieder geval bedankt voor je geduld daarvoor.
We leggen daarbij ons systeem niet fysiek uit, maar je kunt al heel veel vinden in onze kennisbank of je kunt je aanmelden voor een livesessie waarbij we een korte rondleiding door Moneybird geven. Wellicht helpt je dat verder op weg. Aanmelden kan hier: https://www.moneybird.nl/moneybird-live/
Mocht je nog meer inhoudelijke feedback hebben over het gebruik van Moneybird dan helpt het ons verder op weg als je ons een mal stuurt naar support@moneybird.com met je bevindingen.

Score voor Moneybird: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja