Farid

Holding-Werkmaatschapij

Beschrijving

Een aantal functie die echt nodig zijn en momenteel ontbreken voor een holding-werkmaatschappij. Ook bijna geen artikelen over in de kennisbank.
Loonadministratie: een loonadministratie kunnen bijhouden voor mijzelf als DGA van de holding en automatische integraties daarvan.
Vpb aangifte: een vpb aangifte kunnen doen voor de holding en werkmaatschappij. Zag geen rapporten en mogelijkheden hiervoor helaas
Jaarverslag: een jaarverslag kunnen genereren die ik kan deponeren bij de Kamer van Koophandel conform voorwaarden KvK.
Dividendbelasting: Dividend boeken en dividenbelasting boeken en automatisch verslag conform wet en regelgeving.

Reactie Moneybird:

Hoi! klinkt alsof je niet helemaal tevreden bent over Moneybird. Dat info niet vindbaar is in de kennisbank betekent natuurlijk niet dat het ook niet mogelijk is. Er zijn behoorlijk wat holding/werkmaatschappijen die Moneybird gebruiken, wij zelf bijvoorbeeld ook. Hieronder even in een notendop een reactie op de punten die je noemt:
- Er zijn koppelingen beschikbaar met twee salarispakketten: https://help.moneybird.nl/support/solutions/articles/103000075981-salarisadministratie
- Het kunnen genereren van een aangifte vpb, jaarverslag en verslaglegging rondom dividend zijn vanuit Moneybird inderdaad niet mogelijk, maar je kunt de info uit je administratie wel gebruiken om de aangiftes en verslagen zelf te doen.
Heb je aanvullende vragen, mail ons dan op support@moneybird.com. We helpen je graag verder.

Score voor Moneybird: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee