Mike

Support

Beschrijving

Telefonisch of live support onbeschikbaar.
Enkel en alleen omdat jullie geen telefonische support of live support aanbieden, krijgen jullie een beoordeling van 1 Ster.
Hoe omslachtig kun je support maken. Wat binnen 1-10 minuten opgelost en uitgelegd kan worden. Duurt nu uren en velen e-mails.
absoluut volledig belachelijk voor een boekhoud programma.
Jullie hebben het programma zo simpel gemaakt dat als je tegen problemen aanloopt het een dermate complex verhaal is wat je gewoon veel tijd kost en nagenoeg onmogelijk is om via e-mail op te lossen.
Waardeloos en schandalig.
Hiermee verknallen jullie de kwaliteit van de software want die is fantastisch.

Reactie Moneybird:

Hi Mike, Bedankt voor je feedback. Op dit moment bieden we geen andere vorm van support, maar we begrijpen je feedback hierover. Vervelend om te lezen dat we je niet sneller hebben kunnen helpen. Weet dat we zoveel mogelijk ons best doen en proberen onze klanten te voorzien van een antwoord binnen 24 uur (1 werkdag). We hebben een blog geschreven over waarom we geen telefonisch contact bieden: https://www.moneybird.nl/blog/een-bedrijf-zonder-telefoon/.
We nemen je feedback hierover wel mee, dat vinden we erg waardevol., mochten we in de toekomst besluiten hier verandering in te gaan brengen.

Score voor Moneybird: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja